Wyśmienity start

28 listopada 2006, 11:54

W ciągu pierwszych ośmiu dni od czasu premiery konsoli Nintendo Wii w Stanach Zjednoczonych sprzedano 600 tysięcy tych urządzeń.



"Gears of War" - przebój dla Xboksa 360

24 listopada 2006, 13:17

Microsoft poinformował, że w ciągu dwóch tygodni od premiery sprzedał milion kopii gry "Gears of War”. Tym samym stała się ona najszybciej sprzedającym się tytułem dla konsoli Xbox 360.


Wirtualny sposób na bóle fantomowe

15 listopada 2006, 13:29

System komputerowy, stworzony przez dr. Stephena Pettifera i Toby'ego Howarda ze Szkoły Nauk Komputerowych Uniwersytetu w Manchesterze, wprowadza pacjentów po amputacji kończyn w trójwymiarowy wirtualny świat, gdzie nadal mają wszystkie ręce i nogi.


Kiedy sportsmenki są najbardziej podatne na kontuzje?

4 listopada 2006, 13:34

Sportsmenki są bardziej podatne na kontuzje na określonym etapie cyklu menstruacyjnego.


Gry dla posiadaczy platformy Viiv

3 listopada 2006, 14:23

Firmy Intel i Verizon poinformowały o rozpoczęciu programu, w ramach którego Verizon umożliwi posiadaczom intelowskiej platformy Viiv pobieranie gier z Sieci. Właściciele Viiv mogliby wykorzystywać swoje odbiorniki telewizyjny do grania.


Gra internetowa w suahili

2 listopada 2006, 11:01

UNICEF wprowadził pierwszą na świecie grę internetową w języku suahili. Jej celem jest ograniczanie postępów HIV i AIDS.


Mózg zamiast palców

27 października 2006, 15:53

Na Washington University 14-letni chłopiec gra w starą grę "Space Invaders”. Strzela do kosmitów i niszczy ich pojazdy. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że dziecko kontroluję grę za pomocą... mózgu.


Agencja Reutera w wirtualnym świecie

18 października 2006, 12:27

Agencja Reutera otworzy swoje nowe biuro. Będzie ono o tyle niezwykłe, że znajdzie się w... wirtualnym świecie. Odwiedzać je będą mogli miłośnicy gry Second Life.


Dziewczyny górą

8 października 2006, 15:27

Wydaje się, że komputerowe gry wideo są domeną nastoletnich chłopców, jednak nic bardziej mylnego. Zgodnie z wynikami najnowszych badań, ponad 2/3 graczy on-line to kobiety.


Sportsmenki mają dłuższe palce

28 września 2006, 12:46

Jak donoszą badacze z Królewskiego College'u Londyńskiego, długość palca serdecznego u dziewcząt pozwala przewidzieć ich przyszłe osiągnięcia w sporcie.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy